BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

2010 is just around the corner!

yes ! end of 2009 !
banyak ni kenangan 2009 . banyak sangat !
sedih + happy . suma becampur !
bahagia sangat dapat hidup di tahun 2009 .

2009 ni ,
banyak pengalaman yang aku pelajari .
huee .
i knew bout friendship .
how to appreciate them .
my family . muh sist . muh bro . muh all !
bahagia sangatt !
tahun ni suma raya di rumaa . suma samasama . ;)
aku bebaik dengan abg akuu . syukur alhamdulillah . (:

tahun ni banyak juga mengajar akuu .
banyak sangat !
aku mula kenal diri aku siapaa .
aku laa orang nda pandai berenti makaan .
hue ! cant stop eat . mo diet kunuu . satu dua ari nda makan , ok laa .
kalau beminggu2 . bhee . mate laa :P

howeva , mmg tahun ni membahagiakann .
tapi ,
aku kenal Tuhan , cuma seketikaa .
hmm . knp mudah sangat aku berubah ?!
insyaAllah ,
aku usahaa . hanya Tuhan yang maha mengetahui . (:

2010 mo coming sudaa ! yeahh (;
BAHAGIA . tahun baru bhaa .
banyak juga azam tahun 2010 nii .
uee .
SPM bhaaa . SPM ! tu yang pentingg .
masa depan tu uii .
nda taw aku mo jadi apa tanpa SPM .
huhuuu .
aku mesti usaha sedaya upaya aku !
nda boleh mengalah . howeva t is . .

banyak ni azam taww ! ;)
aiyoo .

firstly , SPM ni mesti focus ! penting huh .
2nd , dirii . mo jaga nii . mulut mo cover n control . haha ! [memaki sija dz] ;))
3rd , try no to skip PRAY !
4rd , try to more understand more peeps . (;
banyak bhaa . netaw cemana mo cakap dz . hee :P

Nda kisah laa . usaha la pentingg (:

2009 is the besh year !
2010 is will be more better ;)

nanti cer laee . be gud :)

:: by LaDolceMishy ::




0 comments: