BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 18, 2009

what is the wrong with me?!

hmm.
i dont know how to say this.
i just can keep it self~
i dont know what i feel.
am i too over?

Please.
i cant be like this.
i have to be strong.
biarlaa dia.
dia nda perlu ko pun shuu.
what?!
kenapa?
mustahil..

huuhh..
i dont know how to face this.
seriously,
its hard for me.
very hard way!
I WANNA CRY!!!

YaAllah..
aku sedar..
ini semua ujian dariMu..
berilah aku kekuatan.
mungkin ini satu balasan kerana aku telah lama lupakanMu dan tinggalkanMu.
YaAllah.
tunjukkanlah aku jalan YaTuhankuu.
aku mohon.
berilah aku jawapan.
aku tidak sanggup untuk hadapi ini.
biarpun ia hanya sekejap.

kenapa di saat aku mahu mencapai kebahagiaan itu,
masih ada yang menghalang?
biarkan aku terus bahagia di samping keluarga dan teman2ku.
tapi,
bagi laa aku peluang untuk berbahagia dengan insan yang aku perluu.
yang dapat memberikan aku kasih sayang..
perasaan cinta dan rinduu.
YaAllah.
berilah aku peluang..
aku mohong YaAllah..
temukanlah aku dengan insan yang Engkau redhai.
aku mohon YaAllah.
tidak kiralah siapa.
Engkau tunjukkanlah!

Biarlaa..
biarla aku dengan hidup aku..
i'll carry on my life..
i want happiness...
everyone mahukan kebahagiaan!

YaAllah YaTuhankuu.
aku mohon padamu,
tunjukkanla aku jalanMu YaAllah..
Hanya Engkau yang mengetahui hati dan perasaan hambaMu.
aku mohon YaAllah.
tunjukkanlah aku kebenaranMu.

Semoga Aku terus bahagia..
Pray for me..

:: by LaDolceMishy ::




0 comments: